24SevenOffice forventer lønnsomhet i andre kvartal

24SevenOffice vokste med hele 156 % i tredje kvartal sammenlignet med samme periode året før. Dette er det 8. kvartalet på rad med vekst på over 30 %. 24SevenOffice er med dette et av de raskest voksende selskaper på Oslo Børs. Selskapet forventer videre vekst og bli lønnsomme i andre kvartal 2009.

- Med en vekst på over 150 % er vi blant børsens raskest voksende selskaper og vi har allerede inne minimum 19 millioner for første kvartal 2009 opp fra 16,4 millioner i dette kvartalet, sier Stian Rustad, CEO i 24SevenOffice ASA.

24SevenOffice forventer videre vekst i kvartalene fremover og lønnsomhet fra andre kvartal 2009.

- Vi nærmer oss en viktig milepæl i selskapets historie og forventer fortsatt vekst i dagens turbulente marked og videre bli lønnsomme i andre kvartal, sier Rustad

- Det er svært kostbart å etablere et SaaS basert selskap. På lik linje med alle amerikanske konkurrenter har vi hatt 2-3 år med tunge investeringer før vi tjener penger, men når vi nå passerer løpende inntekter som overstiger de faste kostnadene er SaaS en fantastisk forretningsmodell, ikke minst nå i disse tider hvor salget i tradisjonelle software selskaper blir straffet hardt av finanskrisen, sier Truls Hauger, CFO i 24SevenOffice ASA.