Telipol velger 24SevenOffice plattform

Telekommunikasjonsselskapet Telipol AS velger 24SevenOffice ASA sin andregenerasjons internettplattform for sine 8000 brukere. Med dette vil alle brukere konverteres til den virtuelle IP-baserte telefonsentralen til Oyatel AS, teledivisjonen i 24SevenOffice, samtidig som at alle knyttes sammen i 24SevenOffice Community. All telefonstatistikk vil da bli tilgjengelig gjennom samme innlogging i Community-systemet.

Denne ordren vil gi en årlig repeterende omsetning, hvor første fulle driftsår etter konverteringen er gjennomført
utgjør ca 7 000 000 NOK.

- Få av våre konkurrenter har sett de enorme mulighetene som ligger i andregenerasjons internettplattform og Telecom 2.0. Vi tror at fremtidens økonomi vil være Community-drevet og samarbeidet med 24SevenOffice gjør at vi kan være med på denne trenden fra starten, sier Kristoffer Røil, administrerende direktør i Telipol AS.

- Vi ønsker naturligvis en omfattende spredning av vårt Business Community. Det at 8000 nye brukere har mulighet til å invitere alle sine forretningsforbindelser til å dele informasjon og ressurser i 24SevenOffice Community er meget positivt for oss, sier Stian Rustad, CEO i 24SevenOffice.

- Det er nærmest uvirkelig å selge tjenester på andregenerasjons internettplattform (Community-basert SaaS), mens våre konkurrenter fortsatt jobber med utrullingen av versjon 0,5 (Software + Services). Dette er et forsprang vi akter å beholde, sier Ståle Risa, COO i 24SevenOffice.

Kontakt:

24SevenOffice ASA: CEO, Stian Rustad på mob: 91663909 eller email: sr@24SevenOffice.com

Telipol AS: Adm/Dir, Kristoffer Røil  på mob: 95966616 eller email: kristoffer.roil@telipol.com

Om Oyatel AS:
Oyatel AS er et datterselskap av 24SevenOffice ASA og utgjør telecom-divisjonen i konsernet. Oyatel er totalleverandør av Telecom 2.0 og forener kommunikasjonstjenester med ERP/CRM-systemet. Dette gir brukerne økt fleksibilitet, effektivitet og kontroll. Oyatel benytter seg av åpne standarder som gjør integrasjon og Whitelabel enkelt. Oyatel leverer avanserte tjenester som hosted hussentral og softphoneapplikasjoner til bedriftsmarkedet kombinert men mobiltjenester.

Om Telipol AS:
Telipol spesialiserer seg på å levere komplette kommunikasjonsløsninger til både privat- og bedriftsmarkedet. Telipol er et selskap i sterk vekst gjennom en offensiv strategi for vekst i egen kundemasse, oppkjøp og overtakelser. Telipol har en ambisjon om å være det enkleste og tryggeste alternativet innen telekommunikasjon i Norge. Dette skal oppnås gjennom markedets beste kundestøtte, god informasjon om løsninger og priser, samt rask leveranse.