• 3M Norge AS/

3M™ Nomad™ 96 % resirkulert inngangspartimatte – se hva gjenvunnede plastflasker og resirkulerte bildekk kan bli til!

3M setter fokus på miljø og introduserer i disse dager en matte som er laget av 96 % resirkulerte materialer.  Her kommer gjenvunnede plastflasker og resirkulert bildekk til ny anvendelse og er et nytt eksempel på 3Ms langvarige engasjement for bærekraftig produktutvikling.

3M™ Nomad™ 96 % resirkulert inngangspartimatte er et godt alternativ, den skal tåle opptil 500 passeringer per dag, er tiltalende og lett å rengjøre. Tekstiloverflaten er laget av 100 % gjenvunnede plastflasker, mens mattebunnen er laget av resirkulerte bildekk, noe som bidrar til mindre avfall.

Mattens to-lags konstruksjon fanger opp smuss og fuktighet, holder det nede i matten så den er ren og fin på overflaten. Undersiden av gummi gir en slitesterk og sklisikker bunn. Matten kan lett støvsuges og den forhindrer at skitt og fuktighet fraktes inn i bygningen og reduserer behovet for rengjøring av gulvet innenfor.

3M™ Nomad™ 96 % resirkulert inngangspartimatte er det nyeste bidraget i 3Ms innovative serie av høyeffektive matter, som sikrer og beskytter gulvene, og bidrar til å redusere vedlikeholdskostnadene.

Mattene er tilgjengelig i tre størrelser ( 85 x 150 cm, 85 x 300 cm og 115 x 180 cm), i fargene grå og grønn.

For mer informasjon om 3M™ Nomad™ 96 % resirkulert inngangspartimatte, vennligst ring oss på 06384 eller besøk www.3m.no/vedlikehold

3M er et globalt selskap med hovedkontor i St. Paul, Minnesota, USA . 3M har nærmere 200 salgskontorer i forskjellige land, deriblant 3M Norge AS som startet sin virksomhet i 1962 og er lokalisert på Skjetten mellom Oslo og Gardermoen. Markedene som bearbeides er industri, helse, kontor/konsument, olje og gass, trafikk og sikkerhet, kommunikasjon og vern. Produktsortimentet omfatter varemerker som Scotch®, Post-it®, Peltor®, Scotch-Brite®, Scotchprint®, Scotchlite™, Scotchbond™, Nexcare™, Tegaderm™, Filtrete™ og Command™.

Tags: