3M lanserer storskjerm på rull

Nå trenger du ikke lenger investere i store kostbare TV-skjermer for å kommunisere med ditt publikum. En selvklebende projeksjonsfilm gir deg nye muligheter til å få budskapet ut på en effektiv, kreativ og rimeligere måte. Filmen er designet for glassflater og kan kuttes i størrelser og formater som passer deg.

Fram til i dag har det kostet skjorta å kommunisere via store skjermer. Med Vikuiti™ selvklebende projeksjonsfilm fra 3M får du nå storskjerm på rull.

Levende vinduer
Projeksjonsfilmen kan påføres faste, transparente akrylflater i forbindelse med flyttbare display eller festes rett på baksiden av et vindusglass, slik at du kan kommuniserer med ditt publikum både innendørs og utendørs. Ved hjelp av en projektor i bakkant kan man enkelt skape en kreativ markedsføring med levende bilder og plakater. Lyset fra projektor absorberes i filmens bakside, og vises med fantastisk skarphet på fremsiden.

Til en brøkdel av prisen
- Mange har i dag behov for å bruke store display på messer, salgskampanjer og andre begivenheter for å nå store grupper med mennesker. Kampen om kundenes oppmerksomhet er knallhard.

- Til en brøkdel av prisen på store LCD- eller plasmaskjermer kan du med 3Ms flatskjerm på rull enkelt kommunisere på store flater. Filmen gir veldig god lesbarhet, skarphet, god farge- og kontrastgjengivelse fra alle visningsvinkler, selv i landskap med mye lys inn mot objektet.