3M Skjermfilter gir en mer behagelig arbeidsplass foran skjermen!

3M Skjermfilter gir en mer behagelig arbeidsplass foran skjermen! Reflekser fra dataskjermen er en av de viktigste årsakene til ubehag for brukere av datamaskin. 3M Skjermfilter reduserer gjenskinn med opptil 99%! Ulemper på grunn av reflekser vil være trette og såre øyne, hodepine og stiv nakke. Refleksene oppstår fordi lysstråler fra for eksempel lamper og solen treffer dataskjermen, og kastes tilbake i øynene på brukeren. 3M’s skjermfilter reduserer gjenskinnet med opptil 99%, på grunn av et unikt belegg på glasset. Samtidig gir filteret en forbedret kontrast og meget god fargegjengivelse. I tillegg beskytter filteret mot riper og fingermerker på skjermen. Produktene kommer ferdig montert, har livstidsgaranti og kan brukes både på tradisjonell dataskjerm og flatskjerm. 3M skjermfilter selges via kontorrekvisita forhandlere over hele landet. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=2176&lang=NO Skjermfilter