Sjekk egenskapene hos en 60-åring!

3M ønsker å identifisere seg med stadig nye produkter, ideer og løsninger, men enkelte produkter har så gode egenskaper at de holder en mannsalder eller mer.

Det er nå 60 år siden 3M startet å produsere den velkjente tapen Scotch Super 33+.
Dette er en sort vinyl tape som er kjent og benyttes av de fleste profesjonelle montører og teknikere.

Hvilke egenskaper er det som blir så verdsatt:
- den kan strekkes 200%
- meget god styrke og ”hukommelse” som vil si at den går tilbake til opprinnelig format
- meget godt lim som gjør at den ikke løsner
- tåler store temperatursvingninger og nordisk klima

Alle disse egenskapene gjør at tapen tetter godt rundt det som skal isoleres og hindrer korrosjon av koblinger og ledere.

Scotch Super 33+ selges hos alle elektrogrossister.