AddSecure – "ny" aktør på markedet for sikret kritisk kommunikasjon.

I dag dannes en ny og sterk aktør innen sikret kommunikasjon. Multicom Security, Safetel AB, Safetel AS og AS Securinet danner AddSecure. Fokuset er på vekst basert på attraktive tjenester og høy kundetilfredshet. AddSecure vil ha en omsetning på ca. 400 millioner i Skandinavia, og over 100 000 kunder. Ambisjonen er å bli en ledende nord-europeisk aktør, og det selvsagte valget på det skandinaviske markedet.

- Vi er glade for å ha kommet frem til en avtale, sier Stefan Albertsson, administrerende direktør i AddSecure. Ved å slå sammen selskapene kan vi tilby det beste fra flere verdener. Vi viderefører servicen fra de som er best på det, og teknologien fra de som kan det best. Fremtidig suksess baseres på at vi kombinerer eksisterende styrker og overgår markedets forventninger. Fusjonen betyr også økte muligheter for investeringer i produkt- og markedsutvikling og vi har også identifisert klare synergier ved å ha produkter som utfyller hverandre og overlappende kundeporteføljer.

- Det har vært viktig å styrke oss på alle nivåer, sier Stefan Albertson. I størrelse, profesjonalitet, innovasjon og ikke minst i hvordan vi møter kunden. Det er ikke lenger nok å være sterk på bare ett område.

AddSecure vil være godt posisjonert for å ta markedsandeler i Skandinavia og ekspandere til nye markeder i Nord-Europa. Det nye selskapesnavnet rulles nå ut for fullt og kunder, partnere og leverandører vil bli møtt av det nye selskapet og merkevaren på mandag den 23. mars.

Eiere av AddSecure er GMT Communications Partners LLP, Viking Venture AS, Follum Invest AS og B. Skaugen AS.

For ytterligare informasjon, kontakt:

Stefan Albertsson
CEO AddSecure
stefan.albertsson@addsecure.se

AddSecure er et ledende selskap innen sikret kritisk kommunikasjon. Virksomheten startet på begynnelsen av 70-tallet, og har over 100 000 brukere og ca. 130 ansatte i Skandinavia. Våre kommunikasjonstjenester for alarm- og mobildata beskytter liv, eiendom og offentlige funksjoner. Løsningene er fleksible, enkle å installere og øker våre kunders konkurranseevne. Ambisjonen vår er å være det selvsagte valget i Norden og å bli den ledende aktøren i Nord-Europa. Ytterligere informasjon er lagt ut på www.addsecure.no

Tags: