Skyløft for PMAx!

Advania lanserer nå PMAx 365. Med samme trygge struktur og kontroll på eiendomsadministrasjonen kan kundene med skybasert løsning bruke PMAx hvor som helst og når som helst, både fra pc, nettbrett og mobil.

I tillegg gir den nye versjonen enklere manøvrering, det er vanskeligere å gjøre feil og mye av det som tidligere måtte spesialtilpasses er nå lagt inn i standard løsning.

Microsoft Dynamics har flyttet opp i skyen og når PMAx nå følger etter åpner dette for mange muligheter. Smarte løsninger som eksempelvis global adressebok sørger for registrering av aktører et sted - en gang, og den tette Excel toveis-integrasjon gir mulighet til mer fleksibel arbeidsmetodikk samtidig som forretningslogikken ivaretas - PMAx 365 utnytter til fulle det store potensialet i Microsofts smarte forretningsløsninger.

Den gode velkjente funksjonaliteten i PMAx er der fortsatt, den er bare flyttet opp i Dynamics 365 med de enorme forbedringene dette gir.

Nye muligheter med PMAx 365

Advania har tidligere vært leverandør av fagsystemer innenfor eiendomsforvaltning. Når tjenestene nå flyttes opp i skyen har vi forberedt oss ved å bredde vår kompetanse innen effektiv forretningsdrift. Med utgangspunkt i den nye Microsoft-plattformen bistår vi våre eiendomskunder også som leverandør av løsninger for sikkerhet, samhandling, dokumentdeling og drift.

Embrace and extend - PMAx går internasjonalt

Samtidig med oppgradering til skybasert løsning vil PMAX 365 bli tilbudt på det globale markedet. Advania øker ambisjonene og vil tilby løsningen via Microsoft-tjenesten AppSource. Vi omfavner kombinasjonen egenutviklet standard løsning med Microsofts moderne plattform når vi sikter mot sertifisering av PMAx.

For mer informasjon ta kontakt med:

Espen Hartz, CEO Advania Norway, tel: +47 930 29 688, e-post: espen.hartz@advania.no.

Advania er en ledende nordisk IT-leverandør med over 1150 ansatte i Norge, Sverige, Danmark og Island. I Norge er Advania landets største Microsoft Dynamics-partner. Advania tilbyr et bredt spekter av IT-tjenester, skyløsninger, plattformer og støtte til private og offentlige selskaper. Med bransjekunnskap, anerkjent teknologi og verdiøkende tjenester skaper Advania verdier for kundene med smart bruk av IT, service og samarbeid. Vennligst besøk www.advania.com eller www.advania.no.

Tags: