Christian Geelmuyden blir ny Country Manager for Agria Dyreforsikring i Norge

Christian Geelmuyden er utnevnt som ny Country Manager for Agria Dyreforsikring i Norge og etterfølger Øystein Berg som er ny administrerende direktør for den internasjonale virksomheten. Christian har sammen med selgerlederen for hest, hatt ansvaret for salget i Norge og tiltrer i den nye stillingen 1. juni.

– Det var ikke vanskelig å finne en ny sjef, sier Øystein Berg, adm dir Agria International. Christian har vært med siden starten og kan virksomheten ut og inn. Han har et stort nettverk i Hundenorge og er en dreven entreprenør og forretningsmann. Christian har arbeidet som regionsjef i Agria Dyreforsikring siden oppstarten av den norske virksomheten i 2005. Han har sammen med selgerlederen for hest, hatt ansvaret for salget i Norge, hvilket også har omfattet samarbeid med dyreeierorganisasjonene samt rekruttering av ombudsorganisasjonen i Norge. Han tiltrer i den nye stillingen 1.juni. – Jeg gleder meg til å ta fatt på nye oppgaver sammen med resten av medarbeiderne. Selv om vi er blitt størst i Norge, er Agria midt i sin beste ungdomstid, og vi vokser fortsatt raskt. Jeg vet at våre medarbeidere og ombud i Sverige og Norge har stor entusiasme, initiativkraft og tilpasningsvilje. Derfor er jeg trygg på at vi i fremtiden vil fortsette å ligge et hakk foran våre konkurrenter og skape enda større kundenytte, sier Christian. Christian er 46 år og bor i Oslo. Han er gift og den lykkelige eier av en fransk bulldog. Christian har hatt hunder siden 1980-tallet og er på fritiden eksteriørdommer for et antall selskapshundraser og spaniels. I tillegg til dyreinteressen er han også interessert i musikk, mat og lange dager på sjøen. Agria Dyreforsikring er markedsledende og eneste spesialistselskap for dyreforsikringer i Norge. Agria Dyreforsikring ble etablert i 2005 og tilveksten i 2010 vil være nærmere 20 %.

Om oss

Agria Dyreforsikring gir norske hunder, katter og hester og deres eiere fleksible forsikringsløsninger. Agria Dyreforsikring er en filial av Agria International som er et datterselskap av Agria Djurförsäkring. Vi er et forsikringsselskap som er spesialisert innen forsikring av hund, katt og hest. I tillegg til Norge har Agria virksomhet også i Sverige, Danmark og England.