AKERBP: Publisering av årsrapport for 2016 og reserverapport for 2016

Aker BP ASA gjør i dag, 16. mars 2017, en elektronisk utgave av årsrapporten for 2016 tilgjengelig på selskapets hjemmeside, www.akerbp.com.

Årsrapporten for 2016 og reserverapporten for 2016 (engelsk) er også lagt ved denne meldingen i pdf-format.

Investorkontakt: Jonas Gamre, leder investorkontakt, tlf: 971 18 292
Mediekontakt: Ole-Johan Faret, Pressetalsmann , tlf: 402 24 217

Om Aker BP:
Aker BP er et fullverdig oljeselskap som driver leting, utbygging og produksjon på norsk kontinentalsokkel. Aker BP er operatør på Alvheim, Ivar Aasen, Skarv, Valhall, Hod, Ula og Tambar. Selskapet er også partner i Johan Sverdrup-feltet. Aker BP har hovedkontor på Fornebu og er notert på Oslo Børs under tickerkoden AKERBP. Mer om Aker BP på www.akerbp.com.

Opplysningene i denne meldingen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven § 5-12.