Invitasjon - Presentasjon av resultat for første kvartal 2013

Det norske oljeselskap ASA ("DETNOR") presenterer sitt resultat for første kvartal 2013, i Oslo tirsdag 7. mai. Presentasjonen vil finne sted på Hotel Continental i Oslo, Stortingsgaten 24/26, fra klokken 08:15.

Vennligst send påmelding til detnor@detnor.no innen 6. mai klokken 12.00.

Det vil være mulig å følge kvartalspresentasjonen direkte overført på vår hjemmeside, www.detnor.no.

Knut Evensen, direktør investorkontakt, tlf.: +47 950 77 622

Det norske oljeselskap ASA (DETNOR) er et offensivt selskap med betydelig leteaktivitet på norsk sokkel. Ambisjonen er å bli et fullverdig oljeselskap som deltar i alle deler av verdikjeden, fra leting til produksjon.

Det norske har hovedkontor i Trondheim, og kontorer i Oslo og Harstad. Det norske er notert på Oslo Børs med ticker "DETNOR".