Invitasjon til presentasjon av resultat for tredje kvartal 2016

Aker BP ASA presenterer resultat for tredje kvartal 2016 mandag 31. oktober 2016. Presentasjonen vil finne sted på Fornebuporten, Oksenøyveien 10 (bygg B), Lysaker fra klokken 08:30.

Vennligst send påmelding til post@akerbp.com innen 28. oktober klokken 12.00.

Det vil være mulig å følge kvartalspresentasjonen direkte via webcast på vår hjemmeside www.akerbp.com .

Investorkontakt: Jonas Gamre, leder investorkontakt, tlf: 971 18 292
Mediekontakt: Geir Bjørlo, Corporate Communications, tlf: 915 40 000

Om Aker BP:

Aker BP er et fullverdig oljeselskap som driver leting, utbygging og produksjon på norsk kontinentalsokkel. Aker BP er operatør på Alvheim, Skarv, Valhall, Hod, Ula og Tambar, i tillegg Ivar Aasen-feltet som er under utbygging. Selskapet er også partner i Johan Sverdrup-feltet. Aker BP har hovedkontor på Fornebu og er notert på Oslo Børs under tickerkoden AKERBP. Mer om Aker BP på www.akerbp.com.

Opplysningene i denne meldingen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven § 5-12.