Ny app fjernstyrer camperens varmeanlegg

Nå kommer det snart en app som enkelt hjelper camperen å styre varmeanlegget fra hvor som helst. Med Alde App Start er det mulig å slå varmeanlegget på og av. I tillegg kan strøm, gass og temperatur stilles inn og styres i en håndvending.

Alde App Start heter appen som gjør livet enklere for alle som har en bobil eller campingvogn med varmeanlegg fra Alde. Den nyutviklede appen er SMS-basert og bidrar til å holde styr på kjøretøyets varmesystem. Med Alde App Start installert i kjøretøyet og en smarttelefon, er det enkelt å slå på varmeanlegget uten å være i nærheten av kjøretøyet. I tillegg er det mulig å styre strøm, gass og temperatur.

Appen installeres enkelt i en smarttelefon med noen raske tastetrykk og er like lett å bruke. Like enkelt er det å installere den tilhørende boksen i kjøretøyet.

– Alde App Start gir camperen en enda større frihetsfølelse ved at det er mulig å styre varmeanleggets betjeningspanel samme hvor du befinner deg. Når du kommer til kjøretøyet, er det allerede behagelig varmt, sier Håkan Streimer, Sales & Marketing Manager hos Alde.

Alde fremstiller varmeanlegg for bobiler og campingvogner. Bak dagens Alde står den smarte oppfinneren og entreprenøren Alde Rask. Allerede på 50-tallet savnet Alde komfort i campingvognen han hadde fått bygget til familien sin. På 60-tallet lansert Alde det første varmeanlegget for fritidskjøretøy, som raskt fikk oppmerksomhet på grunn av effektiviteten. Den dag i dag ligger selskapets hovedkontor og produksjonsanlegg i Färlöv utenfor Kristianstad, og er i dag et verdensledende selskap innenfor sitt felt og er representert på et stort antall markeder.

Alde App Start fungerer for senere Alde 3010-anlegg samt alle 3020-anlegg.

Alde App Start er gratis, og kan lastes ned for både IOS og Android via App Store fra april i år.

Vil du lese mer om Alde, kan du gå inn på www.alde.se

For å laste ned bilder med høy oppløsning, kan du gå inn på www.alde.se

Hvis du har spørmål eller ønsker mer informasjon, kan du kontakte:

Karin Pontén, pressekontakt Vår pr-byrå, +46 708 66 66 31, karin.ponten@varprbyra.se