Test ut et nytt unikt konsept som pirrer barnas nysgjerrighet og lysten til å lære.

Nå lanserer Alga -Alga Learning -  et helt nytt kunnskapskonsept som består av 10 spennende og utviklende kunnskapsesker for barn i alderen 3-6 år.  Kunnskapseskene med den fargeglade designen og det pedagogiske innholdet vil vi gjerne sende til noen i deres redaksjon den 2.-5. juli.   La barn få teste ut kunnskapseskene og oppdage siffer, tall, bokstaver, ord, klokken, ukedagene og geografi.  Tren finmotorikk og tren hukommelse og logikk.

Alga Learning produktene kommer i butikk fra midten av august.

La oss gjerne høre fra dere på press@algaspel.se med informasjon om hvem i deres redaksjon som skriver om denne typen produkter,  med opplysninger om e-post og postadresse.

Glade hilsninger fra

Annika Furuvik
Produktsjef
Alga AB

Om oss

AlgaAlga AB ble grunnlagt i Stockholm i 1917 og er det mest velkjente spillvaremerket i Sverige. Siden 1983 har Alga vært en del av BRIO konsernet og det nordiske hovedkontoret har i de senere år vært i Malmø. Selskapet har klassiske selskapsspill som Matador, Afrikas Stjerne, Alfapet, Bondespillet, Den forsvunne Diamanten og Politi og Røvere i sin produktportefølje. Populære og velkjente spill som finnes i mange danske og svenske hjem. Alga har også eksperimentspill, ute spill og puslespill i sitt sortiment. Det siste tilskuddet i Alga-familien er en pedagogisk produktserie for førskolebarn ”Alga-Learning”. Produktene selges i hele Norden. På www.algaspel.se finnes hele sortimentet til Alga presentert.