eTraveli og Sembo velger Amadeus Ancillary Services

Online-reisebyråene eTraveli og Sembo velger å implementere Amadeus Ancillary Services. Reisende vil oppleve større frihet til å skreddersy reisene sine, og de kan også bestille bagasje til flyreisen sin direkte via nettsidene til Etraveli (flygresor.se, charter.se, supersavertravel.se, Travelstart.se og gotogate.com) og Sembo i Skandinavia.

Med Amadeus Ancillary Services styrker online-reisebyråene sitt tilbud til kundene, og de kan oppfylle reisendes alle behov på ett og samme sted. Løsningen hjelper også både flyselskaper og online-reisebyråer med å øke inntektene sine. I 2015 steg salget av tilleggstjenester i reisebyråkanalen med 95 prosent.

I dag har 88 flyselskaper implementert Amadeus Ancillary Services og 113 flyselskaper skal implementere løsningen som brukes over hele verden, inkludert alle IATA BSP-markeder.

For mer informasjon om Amadeus Ancillary Services, se her.

Åsa Brögger
Communications Manager, Amadeus Scandinavia

E-post: asa.brogger@sca.amadeus.com

Amadeus er en ledende leverandør av avanserte tekniske løsninger for den globale reisebransjen. Kundegruppene inkluderer operatører (flyselskaper, hoteller, tog, ferjeselskaper m.fl.), forhandlere (reisebyråer og nettsider) samt kjøpere (bedrifter og forretningsreisebyråer).

Amadeusgruppen har rundt 13 000 ansatte over hele verden, fordelt på sentrale kontorer i Madrid (hovedkontor), Nice (utvikling) og Erding (operativ virksomhet), samt 71 lokale organisasjoner over hele verden.

Amadeus bygger på en transaksjonsbasert forretningsmodell.

Amadeus er notert på den spanske aksjebørsen under forkortelsen ”AMS.MC” og inngår i indeksen IBEX 35.

For mer informasjon om Amadeus, besøk www.amadeus.com/sca og www.amadeus.com/blog