Aspiro ”årets innholdsleverandør” på SurfPort Awards

Aspiro ble tildelt prisen for ”Årets innholdsleverandør” på fredagens SurfPort Awards i København.

- At vi ble valgt til årets leverandør er fantastisk morsomt! Utmerkelsen er et bevis på at vi har gjort mye bra i løpet av året, og at vi er på rett vei. Nå kjenner vi oss enda mer motiverte og vi kommer til å arbeide videre med å tilby det beste innen mobile innholdstjenester til våre partnere og kunder. TeliaSonera og NetCom er svært viktige partnere for oss, så dette er ekstra stas, sier Hauk Landsverk, Aspiros Norgessjef. SurfPort Awards arrangeres av TeliaSonera i samarbeid med Sony Ericsson, og har til hensikt å belønne og inspirere innholdsleverandører i utviklingen av mobile internettjenester i Norden og Baltikum.

Aspiro er et medieteknologiselskap i front av den pågående utviklingen i musikkbransjen der musikkbruk redefineres. Vi tilbyr via våre musikktjenester WiMP og TIDAL en komplett musikkopplevelse med HiFi-lydkvalitet, HD-musikkvideoer og en sterk redaksjonell profil. Parallellt er vi en innholdsleverandør til mediebransjen via RADR Music News, som hjelper sine partnere å attrahere og beholde besøkere til sine nettsteder. Les mer på www.aspiro.com.