Aspiro inviterer til presse- og analytikerlunsj den 7 november kl. 12.00

I forbindelse med at Aspiros resultat for tredje kvartal offentliggjøres inviterer Aspiro til en lunsjpresentasjon i Stockholm. Administrerende direktør i Aspiro, Gunnar Sellæg presenterer utviklingen det siste kvartalet og forteller om selskapets strategi innenfor hvert av de ulike forretningsområdene.

Dersom du ikke har mulighet til å delta på lunsjen i Stockholm er det mulighet til å avtale et personlig møte med Gunnar Sellæg i Oslo fra mandag 10. november. Ta kontakt med informasjonssjef for avtale.

Rapporten for det tredje kvartalet offentliggjøres samme morgen klokken 8.30. Fra og med dette kvartalet presenterer Aspiro omsetning, resultat etter direkte kostnader og EBITDA per forretningsområde.

Aspiro vil i tillegg demonstrere noen av selskapets musikkløsninger som er under utvikling.

Sted
Velkommen til Aspiros lokaler på Östermalmsgatan 87 D i Stockholm fredag 7. november 2008, klokken 12.00.

OSA
Senest 5. november, via sms til +46 709 91 80 10 eller e-post inbox@aspiro.com, oppgi navn og selskap.

Ved spørsmål, kontakt gjerne selskapets Informasjonssjef Ann Charlotte Svensson på +46 709 91 80 10 eller anncharlotte.svensson@aspiro.com.

Aspiro er et medieteknologiselskap i front av den pågående utviklingen i musikkbransjen der musikkbruk redefineres. Vi tilbyr via våre musikktjenester WiMP og TIDAL en komplett musikkopplevelse med HiFi-lydkvalitet, HD-musikkvideoer og en sterk redaksjonell profil. Parallellt er vi en innholdsleverandør til mediebransjen via RADR Music News, som hjelper sine partnere å attrahere og beholde besøkere til sine nettsteder. Les mer på www.aspiro.com.