Aspiro lanserer artist fra Norske Talenter

Etter at Kurt Arve Liabø fra Florø deltok i TV-programmet Norske Talenter oppstod raskt en massiv interesse blant norske TV-seere og etterspørselen etter låten Then Rainy Days Are Not So Sad skjøt i taket. Aspiro lanserer nå den populære artisten i alle kanaler, slik som Telenor og djuice musikkbutikker på web og mobil.

Låten er også tilgjengelig som ringetone på Aspiros største butikker for mobil underholdning, www.inpoc.no og wap.inpoc.no.

- Vi i Aspiro er stolte over å være først ute med å lansere Kurt-Arve fra Norske Talenter. Når platebransjen ikke er på hugget må vi sørge for å være det. Vi er klare til å følge opp suksessen fra fjorårets Norske Talenter-vinner, Erlend Bratland, som var en av de mestselgende artistene på mobiltelefonen da. Vi ser et stort potensial også i Then Rainy Days Are Not So Sad, som nå er ute for salg på mobilen via Inpoc og Telenor, forteller Kjartan Slette, innholdsansvarlig i Aspiro.

Aspiro er et medieteknologiselskap i front av den pågående utviklingen i musikkbransjen der musikkbruk redefineres. Vi tilbyr via våre musikktjenester WiMP og TIDAL en komplett musikkopplevelse med HiFi-lydkvalitet, HD-musikkvideoer og en sterk redaksjonell profil. Parallellt er vi en innholdsleverandør til mediebransjen via RADR Music News, som hjelper sine partnere å attrahere og beholde besøkere til sine nettsteder. Les mer på www.aspiro.com.