Aspiro utvider samarbeidet med NRK Aktivum

I forbindelse med oppstarten av Melodi Grand Prix i Norge har Aspiro utvidet samarbeidet med NRK gjeldende avstemmingstjenester på SMS. Avtalen gjelder også andre høyvolum avstemmingstjenester i 2008.

Aspiro har samarbeidet med NRK Aktivum over en lengre tid, men har nå utvidet avtalen. Aspiro vil levere avstemmingstjenester med høyt volum, eksempelvis Melodi Grand Prix, Påske- og Julenøtter. Melodi Grand Prix starter på NRK førstkommende fredag den 11 januar.

- Utvidelsen er av stor verdi for Aspiro, vi ønsker å samarbeide med alle mediaselskapene, sier Gunnar Sellæg, administrerende direktør i Aspiro.

- Aspiro er en leverandør som vi har hatt et godt samarbeid i en lang periode allerede. Vi er derfor glad for en utvidelse av samarbeidet, sier Bjørn Surkhe i NRK Aktivum.

Aspiro er et medieteknologiselskap i front av den pågående utviklingen i musikkbransjen der musikkbruk redefineres. Vi tilbyr via våre musikktjenester WiMP og TIDAL en komplett musikkopplevelse med HiFi-lydkvalitet, HD-musikkvideoer og en sterk redaksjonell profil. Parallellt er vi en innholdsleverandør til mediebransjen via RADR Music News, som hjelper sine partnere å attrahere og beholde besøkere til sine nettsteder. Les mer på www.aspiro.com.