Eksklusiv spillansering på Inpoc – Spore ute bare på mobilen

Fra produsenten av gigantiske suksesser som SimCity og The Sims kommer nå etter flere års utvikling det nye spillet Spore. Spillet lanseres eksklusivt for mobiltelefonen og er fram til 7. september kun tilgjengelig på Inpoc og Aspiros øvrige kanaler.

Will Wright, mannen som ga publikum kjempesuksesser SimCity og The Sims står bak det nye spillet Spore som er kalt livssimulator, strategispill og mye mer. Spillet kan ikke plasseres i noen sjanger, ettersom det består av så mange forskjellige spillmomenter.

Spillet lanseres for PC i starten av september, men allerede nå kan alle fans og nysgjerrige mobilspillere laste ned den offisielle mobilversjonen. Fram til den 7. september er mobilspillet Spore eksklusivt for Inpoc og Aspiro.

Aspiro er markedsleder på mobilspill i Nord-Europa og tilbyr spill fra alle de største leverandørene. Kvaliteten på mobilspill er nå like bra som på andre plattformer og mobiltelefonen er allerede den største plattformen for handholdte spill.

– At denne lanseringen skjer via oss viser hvilken posisjon mobiltelefonen har fått som spillplattform og vi synes det er gøy at Inpoc som største leverandør av mobil underholdning i Norge kan gi spillentusiastene dette, sier Kjartan Slette, innholdsansvarlig i Aspiro.

Aspiro er et medieteknologiselskap i front av den pågående utviklingen i musikkbransjen der musikkbruk redefineres. Vi tilbyr via våre musikktjenester WiMP og TIDAL en komplett musikkopplevelse med HiFi-lydkvalitet, HD-musikkvideoer og en sterk redaksjonell profil. Parallellt er vi en innholdsleverandør til mediebransjen via RADR Music News, som hjelper sine partnere å attrahere og beholde besøkere til sine nettsteder. Les mer på www.aspiro.com.