Endringer i Aspiros ledelse

Erling Paulsen overtar fra januar som sjef for Aspiros forretningsområde for Mobile TV, datterselskapet Rubberduck Media Lab, etter at tidligere leder Ola Svartberg har valgt å slutte. Paulsen var tidligere leder for forretningsområdet Mobile Solutions.

Salgsdirektør Tom Meier er konstituert i stillingen som sjef for Mobile Solutions. I tillegg er Sigve Søråsen ansatt som sjef for Kompanjong AS, selskapet som lanserer musikkstreamingtjenesten Wimp i Norge. Søråsen kommer fra stillingen som Produkt- og utviklingssjef i E24. Kompanjong er et joint venture mellom Aspiro og Platekompaniet.

Tags:

Aspiro er et medieteknologiselskap i front av den pågående utviklingen i musikkbransjen der musikkbruk redefineres. Vi tilbyr via våre musikktjenester WiMP og TIDAL en komplett musikkopplevelse med HiFi-lydkvalitet, HD-musikkvideoer og en sterk redaksjonell profil. Parallellt er vi en innholdsleverandør til mediebransjen via RADR Music News, som hjelper sine partnere å attrahere og beholde besøkere til sine nettsteder. Les mer på www.aspiro.com.