Miles Ahead signerer avtale med nordisk bingoleverandør

Miles Ahead Ltd, et datterselskap av Aspiro har inngått avtale med en nordisk bingoleverandør, som første partner i deres nye bingonettverk, Next Bingo Network. En gratis prøveperiode av tjenesten er planlagt før utgangen av 2009. Avtalen er basert på en inntektsdelingsmodell, der verdien avhenger av bruk av tjenesten.

Miles Ahead er basert på Malta og er et selskap som lager innovativ spillteknologi. Selskapet leverer spillprodukter for kommersielle gamblingaktører, nettverksoperatører, ideelle organisasjoner og mediebedrifter. Porteføljen inkluderer et bredt utvalg av populære og kjente kasinospill, en avansert pokerplattform og et fleksibelt bingosystem. Next Bingo Network er et bingonettverk som tilbyr et revolusjonerende turbobingospill, i tillegg til 75- og 90-balls mulitispillerbingo. Alle tjenester inkluderer chat- og communityfunksjoner og er tilgjengelig fra vanlige nettlesere og via en rekke ulike mobile enheter. Next Bingo Network er for tiden i en lukket betatestperiode. Den første kommersielle lanseringen er planlagt innen utgangen av første kvartal 2010. - Denne avtalen med en større bingoleverandør viser at Miles Ahead har en ledende teknologi i dette markedet, sier Gunnar Sellæg, administrerende direktør i Aspiro.

Tags:

Aspiro er et medieteknologiselskap i front av den pågående utviklingen i musikkbransjen der musikkbruk redefineres. Vi tilbyr via våre musikktjenester WiMP og TIDAL en komplett musikkopplevelse med HiFi-lydkvalitet, HD-musikkvideoer og en sterk redaksjonell profil. Parallellt er vi en innholdsleverandør til mediebransjen via RADR Music News, som hjelper sine partnere å attrahere og beholde besøkere til sine nettsteder. Les mer på www.aspiro.com.