Atea ble tildelt to priser under Veeams partnerdag

Report this content

Atea kunne juble over prisene ”The Customer Choice Award” og ”The Most Significant Project of the Year” under Veeams årlige partnerdag.

-       Veeam og Atea har hatt et godt samarbeid med å sikre kundenes kritiske IT-systemer over flere år, og det er derfor svært gledelig å kunne ta med priser hjem. Customer Choice Award er stemt frem av kundene selv, og det er derfor en pris vi er spesielt stolte over å vinne. Det viser at våre kunder verdsetter rådgivning, kompetanse og kvalitet.

-       At vi samtidig vant prisen for det mest betydningsfulle prosjektet viser at vi har kompetanse og evne til å levere de mest krevende prosjektene, uttaler Michael Jacobs, administrerende direktør i Atea Norge.

Svenn Erik Midtbø, Partner Manager i Veeam, har dette å si om prisvinneren:

-       Vi er glade for å anerkjenne og hedre Atea med disse ledende partnerprisene fra Veeam i Norden. Vårt partnerskap med Atea har gjort det mulig for oss å møte de pågående kravene til 24/7/365-tilgjengelighet hos våre kunder. Vi gratulerer så mye til Atea, og ser frem til et enda mer vellykket samarbeid i 2017.

Prisen ble mottatt av Partner Manager Børge Wilhelmsen fra Atea.

Michael Jacobs, adm. dir. Atea Norge, +47 908 28 216, michael.jacobs@atea.no

Atea er Norges ledende og mest sertifiserte IT-leverandør, og har bredde- og spisskompetanse innenfor alle deler av IT-infrastrukturmarkedet. Vi er 1650 ansatte og har kontorer i 23 byer fordelt over hele Norge. Atea-konsernet er Norden og Baltikums største, samt Europas nest største leverandør av IT-infrastruktur. Selskapet er notert på Oslo Børs og omsatte for omtrent NOK 31 milliarder i 2016. www.atea.no