ISO til Atlas Copco

ISO til Atlas Copco Det norske importselskapet Atlas Copco Kompressorteknikk AS har nå fått ISO-sertifisering fra Lloyds Register. Sertifiseringsselskapet har gitt ISO sertifikat 9001:2000 til bedriften for dens "Quality Management System" - et kvalitetssikringssystem som ivaretar bedriftens kvalitetssystemer og verdiskapning og rutinene som er utviklet for å sikre kundetilfredsheten når det gjelder levering av varer og tjenester. - Å kvalifisere seg til en slik sertifisering, tvinger bedriften til virkelig å gå i dybden og analysere de metoder og arbeidsrutiner vi har utviklet, sier adm. direktør Bjørn Cronwall. - Det har vært en sunn prosess. De produktene vi får i form av alle typer kompressorer og -utstyr, innfrir selvsagt alle kvalitetskrav og sertifiseringer. Denne gang var det oss selv - vi som jobber i bedriften - som var i søkelyset. Nå må vi leve opp til de krav sertifikatet stiller, og det er en jobb vi må gjøre hver eneste dag. For mer informasjon kontakt adm. direktør Bjørn Cronwall på telefon 64 86 08 60 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no