Aura Light får Frost & Sullivan pris

Den svenske belysningsprodusenten Aura Light har blitt tildelt the 2013 European Growth Leadership Award in the Lighting Equipment Market av det globale vekst konsulentselskapet Frost & Sullivan.

The Frost & Sullivan Growth Leadership Award blir presentert for det selskapet som har demonstrert dyktighet i å oppnå den høyeste årlige sammensatte vekst de siste tre årene. Tre områder ble identifisert som sentrale: Selskapets utestående kundeservice, direkte salgsmodell og komplett produktserie.

- Prosjektene som er gjennomført av Aura Light de siste tre årene, siden sin inntreden i det svært konkurranseutsatte armatur markedet, har tydelig satt selskapet i forkant og gjort det mulig å demonstrere virkelig enestående vekst. Dette sier Balaji Anand Sagar, Forskningsanalytiker, Environment & Building Technologies at Frost & Sullivan.

Frost & Sullivan har tildelt Aura Light prisen med følgende begrunnelse:
"Aura Light, et kundeorientert selskap, som nøye ivaretar kundenes behov, skreddersyr løsninger tilpasset disse behovene med en komplett produktserie, og opprettholder et sterkt forhold til kundene. Disse egenskapene har gjort at Aura Light sine kunder har valgt dette selskapet i sine belysningsprosjekter."

- Vi er beæret over at Frost & Sullivan setter pris på at vi møter utfordringene som er beslektet med LED-belysningsløsninger ved å forstå dynamikken i markedet og kundenes behov, sier Martin Malmros, administrerende direktør og konserndirektør, Aura Light International AB. Denne prisen bekrefter at vårt fokus på bærekraftige belysningsløsninger er anerkjent av eksperter i bransjen.

Oslo 18 November 2013

Auralight AS

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Thorbjørn Evensen, Salgssjef, Auralight AS,
+47 22 88 39 11, +47 977 21 946, thorbjorn@auralight.no

Om Aura Light
Aura Light er en belysningprodusent som leverer bærekraftige belysningsløsninger til profesjonelle kunder, slik at de kan redusere kostnader, energiforbruk og miljøpåvirkninger. Aura Light er kjent for lang levetid, høy kvalitet og energireduksjon, der Aura Light belysningsløsninger kan redusere energiforbruket med opptil 80 prosent. Grunnlaget for Aura Light ble lagt allerede i 1930 under navnet LUMA og Long Life lysrør har blitt produsert siden 1980. Hovedkontoret ligger i Stockholm, Sverige. Aura Lights datterselskaper og distributører selger belysningsløsninger over hele verden, og kundene er først og fremst i industrien, detaljhandel og offentlig sektor. Aura Light har ca 270 ansatte og en omsetning på ca 70 millioner euro. Les mer på www.auralight.com.

Sitater

Balaji Anand Sagar
Vi er beæret over at Frost & Sullivan setter pris på at vi møter utfordringene som er beslektet med LED-belysningsløsninger ved å forstå dynamikken i markedet og kundenes behov. Denne prisen bekrefter at vårt fokus på bærekraftige belysningsløsninger er anerkjent av eksperter i bransjen.
Martin Malmros