Aurela virker mot rynker

Kliniske studier dokumenterer at hudpleieserien Aurela har oppsiktsvekkende god effekt mot rynker.

Det er Dermscan i Frankrike som utførte de dermatologiske testene som et ”dobbeltblindt studium” i perioden februar til mai 2011.

Resultatene viser en merkbart utglattende effekt allerede etter 28 dager for Aurela Face.
Etter 56 dager dokumenterer studien en gjennomsnittlig antirynkeeffekt på så mye som 12 % for 86 % av deltagerne for Aurela Eye og nesten tilsvarende for Aurela Serum.

Vedlagte 3D-bilder viser hvordan Aurela effektivt har en utglattende effekt på rynker.

Selvevalueringen som kvinnene i studien gjennomførte, underbygger de bemerkelsesverdige resultatene.

For Aurela Face:
75 % opplevde at de fikk mindre rynker
80 % opplevde at de så yngre ut
80 % opplevde at de fikk færre fine linjer
89 % opplevde at Aurela Face ga huden fuktighet
90 % opplevde at de fikk forbedret hud
90 % fikk myk og behagelig hud
100 % opplevde at de fikk glatt hud

For Aurela Eye:
77 % fikk mindre rynker
78 % opplevde at de så yngre ut
82 % opplevde færre fine linjer
86 % fikk myk og behagelig hud
95 % fikk forbedret hud

For Aurela Serum:
84 % fikk mindre rynker
89 % opplevde effekt på fine linjer
95 % synes produktet var behagelig på huden
99 % opplevde forbedret hud

Aurela er 100% naturlig hudpleie uten parabener eller andre tilsetningsstoffer. Produktene inneholder nbg som gjør at huden selv produserer elastin og kollagen som bidrar til mindre rynker og glattere hud.

Hjemmeside: www.aurela.no

For mer informasjon om undersøkelsen, kontakt Dagmar Goovaerts Bern dagmar@aurela.no Tlf: 21950729/41458100

Tags:

Om oss

Del av internasjonalt konsernHudpleieserien Aurela markedsføres av Nordic Dermaceuticals. Selskapet er en del av det norske konsernet SanaPharma med hovedkontor i Oslo. SanaPharma har forretningsvirksomhet i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Tsjekkia og USA, og er i sterk vekst. SanaPharma har som misjon å hjelpe folk til en bedre hverdag gjennom grunnleggende kosttilskudd. Nå har dette blitt utvidet til også å gjelde hudpleie gjennom en unik kombinasjon av aktive virkestoffer som administreres både oralt og atopisk. Trygghet i konsernetEgen Forskning & UtviklingsavdelingSanaPharma har et søsterselskap, NutraQ, med en egen forskning og utviklingsavdeling med høyt kvalifiserte medarbeidere, inkludert personer med doktorgrad i biokjemi og immunologi. Avdelingen jobber tett med markedsorganisasjonene i konsernet for å være markedstilpasset, samtidig som de administrerer kliniske studier på produkter og ingredienser. NutraQ står for vitenskaplige publikasjoner og overvåker siste nytt innenfor den vitenskapelige utviklingen av aktive ingredienser og virkestoffer. KvalitetsavdelingNutraQ har også en kvalitetssjef (QA) som er utdannet næringsmiddelteknolog og har lang erfaring i fra sentrale regulatoriske myndigheter. QA-sjefen overser og kontrollerer hele verdikjeden helt frem til sluttbrukeren, slik at vi er sikre på at alle våre kunder får et produkt som er trygt og sikkert, og har den høyeste kvaliteten som det er mulig å levere. Alle medarbeiderne i markedsorganisasjonene i konsernet er opptatt av at de helse- og skjønnhetspåstander som blir benyttet i markedsføringen er både korrekte og lovlige, og at vi har den nødvendige dokumentasjonen. Vi kan stå for våre produkter og hvordan vi markedsfører dem. Anerkjente samarbeidspartnereI utviklingen av våre produkter har vi et nært samarbeide med anerkjente internasjonale laboratorier for produktutvikling og kliniske studier, og ikke minst noen av industriens beste leverandører.