Nyhet: Aurela - naturlig hudpleie

Aurela er en helt ny naturlig hudpleieserie utviklet i Norge for kvalitetsbevisste kvinner.
Aurela består utelukkende av naturlige ingredienser og har miljøvennlig emballasje.
Aurela er basert på virkestoffet Norsk Betaglukan , som er svært effektivt mot rynker.

Aurela er utviklet av Nordic Dermaceuticals AS med en klar filosofi:

• Revitaliserende hudpleie
    Utviklet spesielt for å dempe aldringstegn, anti-rynke, økt fuktighet og stimulere huden til selv å produsere kollagen og elastin.
  • 100 % naturlig
    Alle virkestoffer, hjelpestoffer og ingredienser er 100 % naturlige.
  • Norskutviklet
    Utviklet som resultat av forskning i Oslo, og produsert i Sverige etter GMP standard.
  • Klinisk dokumentert effekt
    Alle kremproduktene er klinisk og dermatologisk testet.
  • Unik produktsammensetning
    Kremene har innovativt og patentert virkestoff; Norsk Betaglukan, samt andre effektive virkestoffer. I sum er dette det mest effektive preparatet mot rynker.
  • Fri for parabener og andre skadelige stoffer
    Produktene er helt uten parabener og mineroljer. Produktene er ikke testet på dyr.

Aurela ønsker en posisjon som smart, naturlig og effektiv hudpleie. Produktene er resultat av forskning.
Aurela er en eksklusiv merkevare med elegante pakninger. Ytteremballasjen  er innovativ og laget uten bruk av lim.
Aurela legger vekt på hygiene. Derfor har øyekrem og serum dispenser med airless pumpe.
Aurela har internett som nøkkelkanal for informasjon, dialog og markedsføring. Nettsidene er informative og vi ønsker å utvikle en moderne og interaktiv kundedialog der kunder har naturlig kommunikasjon med oss i alle ledd i kjøpsprosessen, blant annet gjennom aktiv bruk av Facebook.
Aurela formidles gjennom direktesalg, hovedsakelig på nett. Produktene selges i nettbutikk og sendes direkte hjem til forbruker. Postesken er stor nok til å romme alle tre produktene.
Aurela har som målgruppe kvinner mellom 25 og 65 år som er opptatt av velvære, med ønske om å ta vare på seg selv og sitt utseende, og som velger kvalitet.
Aurela hudpleieserie består av:

• Aurela FACE  (50 ml) Kr. 899
  • Aurela EYE (15 ml) Kr. 599
  • Aurela SERUM (30 ml) Kr. 1099

Hjemmeside: www.aurela.no
Facebook: http://www.facebook.com/#!/naturlig.hudpleie
Kontaktperson: Dagmar Goovaerts Bern dagmar@aurela.no Tlf: 21950729/41458100

Tags:

Om oss

Del av internasjonalt konsernHudpleieserien Aurela markedsføres av Nordic Dermaceuticals. Selskapet er en del av det norske konsernet SanaPharma med hovedkontor i Oslo. SanaPharma har forretningsvirksomhet i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Tsjekkia og USA, og er i sterk vekst. SanaPharma har som misjon å hjelpe folk til en bedre hverdag gjennom grunnleggende kosttilskudd. Nå har dette blitt utvidet til også å gjelde hudpleie gjennom en unik kombinasjon av aktive virkestoffer som administreres både oralt og atopisk. Trygghet i konsernetEgen Forskning & UtviklingsavdelingSanaPharma har et søsterselskap, NutraQ, med en egen forskning og utviklingsavdeling med høyt kvalifiserte medarbeidere, inkludert personer med doktorgrad i biokjemi og immunologi. Avdelingen jobber tett med markedsorganisasjonene i konsernet for å være markedstilpasset, samtidig som de administrerer kliniske studier på produkter og ingredienser. NutraQ står for vitenskaplige publikasjoner og overvåker siste nytt innenfor den vitenskapelige utviklingen av aktive ingredienser og virkestoffer. KvalitetsavdelingNutraQ har også en kvalitetssjef (QA) som er utdannet næringsmiddelteknolog og har lang erfaring i fra sentrale regulatoriske myndigheter. QA-sjefen overser og kontrollerer hele verdikjeden helt frem til sluttbrukeren, slik at vi er sikre på at alle våre kunder får et produkt som er trygt og sikkert, og har den høyeste kvaliteten som det er mulig å levere. Alle medarbeiderne i markedsorganisasjonene i konsernet er opptatt av at de helse- og skjønnhetspåstander som blir benyttet i markedsføringen er både korrekte og lovlige, og at vi har den nødvendige dokumentasjonen. Vi kan stå for våre produkter og hvordan vi markedsfører dem. Anerkjente samarbeidspartnereI utviklingen av våre produkter har vi et nært samarbeide med anerkjente internasjonale laboratorier for produktutvikling og kliniske studier, og ikke minst noen av industriens beste leverandører.