Nyhet: Aurela Derma – Naturlig hudpleie fra innsiden!

Nordic Dermaceuticals AS lanserer et nytt produkt i den innovative antirynkeserien Aurela.

Med alderen blir huden tynn, tørr og inneholder lite elastisitet. Noe av bakgrunnen for dette er mindre dannelse av de viktige byggesteinene i bindevevet kollagen og elastin, samt økt nedbrytning. Det du spiser kan påvirke huden. Kosttilskuddet Aurela Derma tilfører huden essensielle næringsstoffer som hjelper den med å holde seg frisk og vakker. Hver eske består av 120 kapsler og 60 tabletter, nok til to måneders forbruk. Aurela Derma passer for voksne kvinner som vil ta vare på huden over hele kroppen.

Aurela Derma er skreddersydd for å:

• Redusere og forebygge rynker og aldringstegn
  • Gi myk og elastisk hud
  • Gi huden en naturlig glød
  • Bevare og beskytte huden

Aurela Derma er utviklet av Nordic Dermaceuticals AS med en klar filosofi:
-   Norskutviklet
Utviklet og produsert i Norge.

-   100 % naturlig

Alle virkestoffer og hjelpestoffer er 100 % naturlige.

-   Klinisk dokumentert effekt

Aurela Derma er dermatologisk testet og klinisk bevist effektiv mot rynker.

Aurela Derma inneholder blant annet:

• Vitamin C og kobber: Bidrar til at kroppen bevarer dannelsen av et sterkt bindevev i huden.
  • Antioksidanten astaxanthin: Kan hindre oksidativt stress forårsaket av sollyset.
  • Omega 6 fettsyren GLA fra nattlysolje: Bidrar til å bevare hudens barriere og hindre tap av fuktighet.
  • Betakaroten og sink: Hjelper til ved fornyelsen av huden ved å bidra til en normal deling og utvikling av nye celler.
  • Vitamin E er en kraftig antioksidant som kan hindre skader forårsaket av reaktive oksygenforbindelser i hudcellene.

Aurela hudpleieserie består av:

• Aurela Derma (60 dagsdoser) Kr. 599,-
  • Aurela FACE (50 ml) Kr. 899,-
  • Aurela EYE (15 ml) Kr. 599,-
  • Aurela SERUM (30 ml) Kr. 1099,-

Hjemmeside: www.aurela.no
Facebook: http://www.facebook.com/naturlig.hudpleie
Kontaktperson: Dagmar Goovaerts Bern dagmar@aurela.no Tlf: 21950729/41458100

Tags:

Om oss

Del av internasjonalt konsernHudpleieserien Aurela markedsføres av Nordic Dermaceuticals. Selskapet er en del av det norske konsernet SanaPharma med hovedkontor i Oslo. SanaPharma har forretningsvirksomhet i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Tsjekkia og USA, og er i sterk vekst. SanaPharma har som misjon å hjelpe folk til en bedre hverdag gjennom grunnleggende kosttilskudd. Nå har dette blitt utvidet til også å gjelde hudpleie gjennom en unik kombinasjon av aktive virkestoffer som administreres både oralt og atopisk. Trygghet i konsernetEgen Forskning & UtviklingsavdelingSanaPharma har et søsterselskap, NutraQ, med en egen forskning og utviklingsavdeling med høyt kvalifiserte medarbeidere, inkludert personer med doktorgrad i biokjemi og immunologi. Avdelingen jobber tett med markedsorganisasjonene i konsernet for å være markedstilpasset, samtidig som de administrerer kliniske studier på produkter og ingredienser. NutraQ står for vitenskaplige publikasjoner og overvåker siste nytt innenfor den vitenskapelige utviklingen av aktive ingredienser og virkestoffer. KvalitetsavdelingNutraQ har også en kvalitetssjef (QA) som er utdannet næringsmiddelteknolog og har lang erfaring i fra sentrale regulatoriske myndigheter. QA-sjefen overser og kontrollerer hele verdikjeden helt frem til sluttbrukeren, slik at vi er sikre på at alle våre kunder får et produkt som er trygt og sikkert, og har den høyeste kvaliteten som det er mulig å levere. Alle medarbeiderne i markedsorganisasjonene i konsernet er opptatt av at de helse- og skjønnhetspåstander som blir benyttet i markedsføringen er både korrekte og lovlige, og at vi har den nødvendige dokumentasjonen. Vi kan stå for våre produkter og hvordan vi markedsfører dem. Anerkjente samarbeidspartnereI utviklingen av våre produkter har vi et nært samarbeide med anerkjente internasjonale laboratorier for produktutvikling og kliniske studier, og ikke minst noen av industriens beste leverandører.