Den norske bedriften AutoSock® har inngått samarbeid med Mercedes-Benz

Report this content

- PRESSEMELDING - Den norske bedriften AutoSock® har inngått samarbeid med Mercedes-Benz AutoSock® har mottatt de første bestillingene fra Mercedes-Benz Den norske bedriften AutoSock har hatt et utviklingssamarbeid med kanskje verdens best kjente produsent av biler; Mercedes-Benz. Gjennom nærmere 3 år har ansatte fra Norge vært på besøk på fabrikken i Tyskland og ansvarlige for testing og utvikling hos Mercedes-Benz har vært i Norge for både prøvekjøring og testing. Samarbeidet har båret frukter, og i disse dager har AutoSock mottatt det første håndfaste beviset; de første bestillingene fra Mercedes-Benz! Mercedes-Benz design Den endelige godkjennelsen innebærer at Mercedes-Benz og AutoSock har utviklet en egen emballasje for merket. Det innebærer videre at i løpet av kort tid vil AutoSock være tilgjengelig hos autoriserte Mercedes-Benz forhandlere over hele verden. AutoSock er godkjent både for A-Klasse og C-Klasse. Økende interesse fra utlandet Fra 0-250.000 par på 3 år! Mye tyder på at AutoSock nå nærmer seg det virkelige internasjonale gjennombruddet. Stadig flere bestillinger fra land som Italia, Spania, Holland, samt økende interesse fra Frankrike, Storbritannia, Sveits, Tyskland og Japan, gir grunnlag for stor optimisme i den norske bedriften. For ytterligere informasjon kontakt Lars eller Jon Emil på telefon 22 34 13 50 eller info@autosock.com Se også www.autosock.com/press/ for ytterligere presseinformasjon. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=472&lang=NO http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=473&lang=NO http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=474&lang=NO