Bambino Fork, Knife & Spoon i ny design

Bambino Fork, Knife & Spoon er perfekte for 2-åringen som vil spise med bestikk akkurat som mamma og pappa. Designen for små hender gjøre det lett å spise selv. Gripevennlig materiale gjør at bestikket blir værende i hendene. Barnet får et sikkert grep ved hjelp av skaftets tommelstøtte. For høyre- og venstrehendte.

”Bambino Fork, Knife & Spoon har vært en favoritt i mange år. Nå kommer den i oppdatert design med håndtak som gir suverent grep”, sier Christine Sandberg, produktsjef hos Bambino Mam AB.

Bambino Fork, Knife & Spoon kan kjøpes blant annet på apoteket, i barneutstyrsforretninger og på Bambino.se

For mer informasjon og bilder, kontakt:

Christine
Sandberg, produktsjef Bambino

Bambino
Mam AB, christine.sandberg@bambino-mam.se

Telefon:

Hos Bambino finner du smarte løsninger for små barns praktiske behov. På Bambino.se
presenterer vi hele vårt sortiment, og du kan handle direkte.

Bambino Mam tilbyr produkter av høy kvalitet til barn – sugedeler, flasker, brystskjold og mye annet innenfor amming, mating og stell.

Dere finner oss på  bambino-mam.se

Bambino finnes også på  facebook.com/BambinoBaby
og instagram.com/bambino_se

Mam finnes også på  facebook.com/MAMBaby
og instagram.com/mambaby_com

Tags:

Om oss

Bambino Mam AB Bambino Mam AB er et svensk datterselskap og heleid av Østerrikske MAM Babyartikler GmbH, et salgs- og markedsføringsfirma med hovedkontor i Stockholm og med salgspartnere i Norge og Danmark. I Norge selges Bambino Mam produktene gjennom Bonaventura Sales. Vi markedsfører babyprodukter under varemerkene Bambino og MAM.Grunnsteinen i virksomheten er den enorme erfaringen med barns behov og velvær. Vårt fokus er omtanke, glede, design, vitenskapelige tester og praktiske produkter. Vår VD heter Ingrid Grönfeldt.