Colors by You 2016 – sett farge på ditt barns mateskjeer!

For femte år på rad åpner vi dørene for suksesskonkurransen Colors by You, der du har muligheten til å sette farge på Norges mest populære mateskje fra Bambino! Fem vinnere stemmes frem, og disse settes i produksjon og vil bli solgt i butikker rundt omkring i Norge og Sverige med vinnernes portrett på emballasjen. Hver vinner vil også motta et fargerikt Bambino-matesett til en verdi av 1000 kr.

Oppgaven er å sette farge på Bambino-mateskjeer i en forpakning med fire skjeer. Konkurransen foregår på Bambinos nettside og følges opp av Colors by You-bloggen. I konkurranseperioden vil bloggen bli oppdatert med inspirerende innlegg fra gjestebloggere som på sin personlige måte bidrar med nye perspektiver og innfallsvinkler til deg som deltar.

«For oss er Colors by You-konkurransen et like sikkert vårtegn som å se hvitveis og hestehov stikke opp av jorden. Endelig er vi i gang igjen! I år har vi lagt konkurransen på vår nye nettside i håp om at det vil gjøre konkurransen enda bedre og deltakelsen enda enklere. I fjor var det pastellfarger i rosa, blå, hvit, gul og grønn som klart var de mest populære. Det vil være superspennende å se utvalget av farger som vil bli produsert i år», sier Karin Backmark, produktsjef for Bambino.

For å delta i konkurransen må du sende et fargebidrag, laste opp et bilde av deg selv og fylle ut informasjon om deg selv og hva du har tenkt rundt bidraget ditt. Søknader kan leveres inn til og med 22. april. Deretter vil en jury fra Bambino utpeke ti finalister. Disse vil bli offentliggjort på Colors by You-bloggen 25. april. Deretter skal forbrukerne stemme frem fem vinnende bidrag. Stemmegivningen pågår til og med 1. mai, og de fem vinnerne blir offentliggjort på bloggen 3. mai 2016.

Bli inspirert av våre gjestbloggere, og les mer om konkurransen her: http://bambino.se/colors-by-you-blogg/?lang=en

Konkurrer her: http://bambino.se/colors-by-you/?lang=en

Bambino Mam AB er et svensk datterselskap og heleid av Østerrikske MAM Babyartikler GmbH, et salgs- og markedsføringsfirma med hovedkontor i Stockholm og med salgspartnere i Norge og Danmark. I Norge selges Bambino Mam produktene gjennom Bonaventura Sales. Vi markedsfører babyprodukter under varemerkene Bambino og MAM. Grunnsteinen i virksomheten er den enorme erfaringen med barns behov og velvær. Vårt fokus er omtanke, glede, design, vitenskapelige tester og praktiske produkter. Vår VD heter Ingrid Grönfeldt.

Tags: