Nå lanseres mateskjeene som forbrukerne kan sette farger på!

Hvert år lar Bambino forbrukerne være med på å sette farger på Sveriges mest solgte mateskje, Bambino Feeding Spoon 4-pack, i en konkurranse som heter Colors by You. Nå lanseres fjorårets seks vinnerbidrag i butikker, med bilde av vinnerne på pakken!

Konkurransen i 2015 fant sted på Colors by You-bloggen, www.colorsbyyou.me, som i hele konkurranseperioden ble oppdatert med inspirerende innlegg fra gjestebloggere. Designeren og TV-profilen Karin Mannerstål var en av dem. Hun satt også i juryen som valgte ut 10 finalebidrag som forbrukerne kunne stemme på. De seks bidragene som fikk flest stemmer, vant og ble satt i produksjon.

Det fargebidraget som fikk aller flest stemmer, var det Lisa-Marie Chandler fra Jordbro som stod bak. Hennes fire skjeer er i pastellrosa, mint, gult og hvitt – helt på linje med vårens fargetrender. Lisa-Marie jobber som fotograf og er en kreativ tobarnsmamma som er glad i innredning og matlaging. Hun får ikke bare oppleve å se skjeene sine i butikken, men fikk også møte Karin Mannerstål på Fotografiska museet i Stockholm en dag i oktober 2015.

– Jeg ble helt paff da jeg fikk vite at bidraget mitt hadde vunnet! Men veldig glad, så klart! Mitt fargebidrag er inspirert av den stilen jeg har hjemme, jeg elsker alt som er lyst og pastellfarget, sier Lisa-Marie.

– Møtet med Karin var kjempespennende, og jeg følte virkelig at denne prisen var skreddersydd for meg: å få se fotoutstillingene på Fotografiska og snakke innredning med henne. Det skulle jeg gjerne gjort hver uke, ler hun.

Colors by You-skjeene finnes i begrenset opplag og kan kjøpes i dagligvarebutikker og i velassorterte barnevognbutikker.

I april lanseres årets Colors by You-konkurranse. Hold utkikk på bambino.se!

Bambino Mam AB är ett svenskt dotterbolag helägt av österrikiska MAM Babyartikel GesmbH. Vi är ett kundnära marknads- och säljbolag med huvudkontor i Stockholm. Vi är idag 15 personer på huvudkontoret och vi samarbetar med partners inom försäljning i Sverige, Norge, Danmark, Island och Baltikum. Vi marknadsför babyprodukter under varumärkesnamnen Bambino och MAM. Grunden för vår verksamhet är en gedigen erfarenhet av barns behov och välbefinnande. Våra ledord är omtanke, glädje, design, vetenskaplig utprovning och praktiska produkter. Vår VD heter Ingrid Grönfeldt.

Tags: