Suksesskonkurransen er tilbake: design Bambinos mateskjeer

Den 8. april er det igjen tid for årets suksess; Bambinos designkonkurranse Colors by You. Seks vinnere får sine egendesignede mateskjeer lansert i butikkene. Vinneren med flest stemmer får også en dag med designeren Karin Mannerstål i Stockholm.

Oppgaven er å sette farge på Bambino mateskje i en forpakning på fire skjeer. Så det gjelder å finne en slående kombinasjon. I fjor konkurrerte mer enn 1000 bidrag. Vinneren var Emma Ågren, lokfører fra Malmö:

"Det var så supermoro at vi brukere kunne lage noe som kommer ut i butikkene. Jeg hentet inspirasjon fra min sønns rom, som er innredet i svart, hvitt og grått – og med grønt som aksentfarge. Jeg liker at de er enkelt og stilig på samme tid", sier Emma.

"Det var fantastisk for oss å være med på denne skaperlysten. Det gjelder jo å sette farge på tilværelsen, og det gjorde alle som konkurrerte i fjor. Dette årets utgave av konkurransen håper vi kommer til å engasjere enda flere", sier Ingrid Grönfeldt, VD på Bambino Mam AB.

Vinnerbidragene utropes på Bambinos Facebookside. Der stemmer fansen frem seks vinnere, som får sine mateskjeer lansert i butikkene i løpet av våren 2014. Den med aller flest stemmer får dessuten treffe designeren Karin Mannerstål en dag i Stockholm. Der deler Karin sine tips og erfaringer som kjent designer.

Colors by You starter på www.bambino.se og www.facebook.com/BambinoBaby den 8. april 2013.

For mer informasjon:

Christine Sandberg, Bambino Mam AB, christine.sandberg@bambino-mam.se

Konkurranseinformasjon og høyoppløselige bilder: