BeoVision 7-55 – skreddersydde lydløsninger og forbedrede bildeteknologier

BeoVision 7-55 er en svært allsidig TV-løsning i full HD, med det aller siste innen 55-tommers LED-bakgrunnsbelysning med lokal dimming og skanning av bildet.

BeoVision 7-55 inneholder den avanserte Bang & Olufsen-videomotoren som gir en av markedets beste videosignalbehandling. I tillegg har Bang & Olufsen inkludert dobbel bildefrekvensteknologi som kompenserer for raske bevegelser, også kjent som 100/120 Hz.. Denne teknologien reduserer betraktelig bevegelsesvibreringen som naturlig forekommer med LCD-teknologi, og som vanligvis kan gjøre ansiktsuttrykk i raske bildescener, som for eksempel sport, veldig utydelige. Med BeoVision 7-55 får du skarpe og klare bilder selv i raske scener. LCD-skjermen på BeoVision 7-55 er basert på en ny direkte LED-bakgrunnsbelysning med lokal dimming, som gir bedre kontrast. TV-en har topp moderne funksjoner som sikrer jevn bildekvalitet, en avansert digital surroundlydmodul og som en av få flatskjermer i verden – en integrert Blu-ray-spiller. “Vi mener at BeoVision 7-55 har enestående ytelse, brukervennlighet og elegant fysisk form, fra den fløyelsaktige følelsen av bløt lakkferniss til diskmaterens stille, grasiøse bevegelse. Valgmulighetene i materialer og farger kombinert med en fagmanns konstante fokus på detaljer gjør denne TV-en til mye mer enn summen av delene”, sier Ole Moltsen, Senior Product Manager. Frihet til å velge plassering BeoVision 7-55 er, i motsetning til de fleste andre flatskjermer av denne størrelsen, utformet for plassering på gulvet, samtidig som den gir utmerket fleksibilitet når det gjelder visningsvinkel. Selv om den er beregnet for plassering på gulv, gir valget mellom lav og høy motorisert sokkel og et eget veggfeste for plassering nært vegg, mulighet for individuell og personlig tilpasning, uansett om BeoVision 7–55 er sentralt i et surroundlydopplegg eller den brukes frittstående. De motoriserte løsningene lar deg forhåndsinnstille visningsvinklene slik at TV-en ikke bare snur seg, men også vippes så du får den beste lyd- og bildeopplevelsen fra alle vinkler. Alt dette styrer du med ett enkelt trykk på Beo5-fjernkontrollen. TV-en kan leveres i en lang rekke ulike farger som gir enda større mulighet til å skreddersy etter dine ønsker – sølv (naturlig aluminium), svart, blå, mørk grå og rød. Utvidet lydopplevelse Til tross for den flate designen, har BeoVision 7-55 en enestående lydkvalitet. Den matchende stereohøyttaleren BeoLab 7-6 har aktiv høyttalerteknologi og inneholder seks 125 ICEpower-forsterkere i en treveis bassreflekskonstruksjon. Høyttaleren har termobeskyttelseskrets og Adaptive Bass Linearisation (ABL), som sikrer at høyttaleren fungerer uten forstyrrelser selv ved svært høyt volum. Hvis du er på jakt etter et skreddersydd surroundlydopplegg, er den dedikerte senterhøyttaleren BeoLab 7-4, som er basert på Bang & Olufsens Acoustic Lens Technology, den perfekte løsningen. Uansett hvilke krav du har, gir BeoVision 7-55 den beste lydopplevelsen i alle situasjoner. Sentrum i det intelligente hjemmet BeoVision 7-55 er en hjørnestein i det intelligente hjemmet, da det er et fantastisk utgangspunkt for å kombinere lyd- og bildeopplevelser med andre hjemmeautomatiseringssystemer. Det er en stadig økende interesse for hjemmeautomatisering, og Bang & Olufsen tilbyr sine kunder muligheten til å faktisk styre alt av lyd- og videoanlegg samt annet automatisert hjemmeutstyr ved hjelp av den programmerbare Beo5 fjernkontrollen.

Tags: