KOM DEG UT OG TREN MED NORDIC WALKING!

Report this content

Nordic Walking er en stor trend i Europa. Dette er en sosial treningsform som er svært effektiv; Når du bruker Nordic Walking-staver styrkes både ryggen, nakken og armene. I tillegg får du bedre respirasjon og bedre holdning. Og det beste av alt; Du slipper å gå inn i en sal og betale månedsavgift – alt du trenger er riktig treningstøy, et par gode staver, og et par gode, dempede sko!

BAVAC TEMPO TRENINGSTRØYE. Holder kroppen tørr og bidrar til en bedre treningsopplevelse. Innholder Dri-release® Next som kombinerer de beste kvalitetene av syntetiske og naturlige materialer – det transporterer svette hurtig vekk fra kroppen samtidig som plaggene kjennes myke og behagelige mot huden. www.bavac.no. Veil. utsalgspris 249,- BAVAC NORDIC WALKING SOKKER. Spesialsokker til raske turer, med og uten staver. Innholder også Dri-release®. www.bavac.no Veil. utsalgspris 179,- SWIX CARBON TRENINGSBUKSE. Outdoor Cross Training-bukse som er fasongsydd ved knærne for maksimal bevegelighet, og glidelås i siden fra knærne og ned. Består av No Wind® med elastiske partier. www.swix.no. Veil. utspris 999,- SWIX NORDIC WALKING STAVER – NW520-PC Classic. Karbonfiberstaver til Nordic Walking som har lav vekt og høy stivhet. PC håndtak og Cool Fit stropp. www.swix.no Veil. utspris 799,- Kundeinfo: SWIX SPORT AS Tlf. 02626