Block Watne ordreinngang april 2006

(Oslo 2. mai 2006) Block Watne Gruppen hadde en netto ordreinngang i april på NOK 172,6 millioner mot NOK 178,2 millioner i april 2005. Tross en nedgang på 3,1 % for april isolert , betraktes ordreinngangen som sterk tatt i betraktning at selskapet holdt stengt hele uke 15 for avvikling av påskeferie.

Netto ordreinngangen til og med april 2006 er på NOK 626,3 millioner. Dette er 7,7 % høyere enn tilsvarende periode i 2005 (NOK 581,2 millioner).

Block Watne Gruppen melder netto ordreinngang en gang i måneden. Dette er i tråd med selskapets IR-policy - se www.blockwatne.no - Investor.
Block Watne Gruppens handelssymbol er BWG.

Konsernsjef Lars Nilsen, +47 23 24 60 00
Finansdirektør Ketil Kvalvik, +47 907 71 315