Block Watne ordreinngang juli 2006

(Oslo 1. august 2006) Block Watne Gruppen hadde en netto ordreinngang i juli på NOK 27,4 millioner mot NOK 13,4 millioner i juli 2005 (opp 105,1 %).

Sett i forhold til øvrige måneder er julisalget i år som tidligere år svært beskjedent. Årsaken til dette er at Block Watne avvikler felles sommerferie i ukene 28, 29 og 30.

Netto ordreinngang til og med juli 2006 er på NOK 959,7 millioner. Dette er 13,3 % høyere enn tilsvarende periode i 2005 (NOK 846,7 millioner).

Block Watne Gruppen melder netto ordreinngang en gang i måneden. Dette er i tråd med selskapets IR-policy - se www.blockwatne.no - Investor.
Block Watne Gruppens handelssymbol er BWG.

Konsernsjef Lars Nilsen, +47 23 24 60 00
Finansdirektør Ketil Kvalvik, +47 23 24 60 42, +47 907 71 315