Block Watne ordreinngang juni 2006

(Oslo 3. juli 2006) Block Watne Gruppen hadde en netto ordreinngang i juni på NOK 174,6 millioner mot NOK 127,4 millioner i juni 2005. Dette er en økning på 37 %.

Netto ordreinngang i 2. kvartal 2006 er på NOK 478,6 millioner. Dette er 11,2 % høyere enn i 2. kvartal 2005 (NOK 430,4 millioner). For 1. halvår utgjør netto ordreinngang NOK 932,3 millioner som er en økning på 11,9 % i forhold til samme periode 2005 (NOK 833,4 millioner).

Block Watne Gruppen melder netto ordreinngang en gang i måneden. Dette er i tråd med selskapets IR-policy - se www.blockwatne.no - Investor.
Block Watne Gruppens handelssymbol er BWG.

Konsernsjef Lars Nilsen, +47 23 24 60 00
Finansdirektør Ketil Kvalvik, +47 23 24 60 42, +47 907 71 315