BWG Homes ASA: Fulltegnet rettet emisjon

NOT FOR DISTRIBUTION OR RELEASE, DIRECTLY OR INDIRECTLY, IN OR INTO THE UNITED STATES, AUSTRALIA, HONG KONG, OR JAPAN OR ANY OTHER JURISDICTION IN WHICH THE DISTRIBUTION OR RELEASE WOULD BE UNLAWFUL. THIS ANNOUNCEMENT DOES NOT CONSTITUTE AN OFFER OF ANY OF THE SECURITIES DESCRIBED HEREIN.

Det vises til børsmelding 14. februar 2012 vedrørende en planlagt rettet emisjon på opp til NOK 300 - 400 millioner i BWG Homes ASA (BWG).

BWG melder at Arctic Securities har mottatt tegninger for over NOK 400 millioner på en pris lik NOK 11,50 per aksje. Tegningsperioden vil dermed avsluttes i dag, 14. februar 2012 kl 20:45.

Arctic Securities ASA er tilrettelegger i forbindelse med den rettede emisjonen.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Lars Nilsen, CEO, tlf. +47 23 24 60 00

Arnt Eriksen, CFO, tlf. +47 23 24 60 37, +47 922 14 625