BWG Homes ordreinngang januar 2008

(Oslo 1. februar 2008) BWG Homes ASA hadde en samlet netto ordreinngang i januar på NOK 237,8 millioner mot NOK 237,0 millioner i januar 2007, en økning på 0,3 prosent.

Netto ordreinngang i januar for segment Norge var NOK 97,8 millioner (83,3 millioner), opp 17,4 prosent. Netto ordreinngang i januar for segment Sverige var NOK 140,0 millioner (153,7 millioner), ned 8,9 prosent.

Se også oversikt vedlagte grafiske oversikt "Ordreinngang per måned" fra 2006 til dato.

Konsernsjef Lars Nilsen, +47 23 24 60 00
Finansdirektør Ketil Kvalvik, +47 23 24 60 42, +47 907 71 315

BWG Homes utvikler, selger og bygger boliger i Norden. Konsernet omfatter i dag merkevarene Block Watne i Norge, Myresjöhus og SmålandsVillan i Sverige. BWG Homes selger og bygger boliger gjennom egne boligprosjekter og for kunder med egen tomt. Som en ledende boligbygger i sine markeder, leveres det årlig mer enn 2 500 nye boliger. BWG Homes har 1 360 ansatte. Pro forma omsetning i 2006 var på vel 3 milliarder kroner. www.bwghomes.no