BWG Homes ordreinngang januar 2010

BWG Homes ASA hadde en samlet netto ordreinngang i januar på NOK 256,3 millioner mot NOK 167,1 millioner i januar 2009, en økning på 53,4 prosent. Netto ordreinngang i januar for segment Norge var NOK 151,2 millioner (NOK 102,1 millioner), opp 48,1 prosent. Netto ordreinngang i januar for segment Sverige var NOK 105,1 millioner (NOK 65,0 millioner), opp 61,9 prosent.

Se også oversikt per måned på http://www.bwghomes.no/no/Investor-Relations/Finansiell-info/Ordreinngang/ og vedlagte grafiske oversikt "Ordreinngang per måned" fra 2006 til dato.

Konsernsjef Lars Nilsen, tel: +47 23 24 60 00,

Finansdirektør Arnt Eriksen, tel: +47 23 24 60 37, +47 922 14 625.

BWG Homes utvikler, selger og bygger boliger i Norden. Konsernet eier merkevarene Block Watne og Hetlandhus i Norge, Myresjöhus og SmålandsVillan i Sverige. BWG Homes leverer årlig omlag 2 000 nye boliger gjennom egne boligprosjekter og til kunder med egen tomt. BWG Homes har 850 ansatte. Omsetning i 2008 var på 3,2 milliarder kroner.