BWG Homes ordreinngang september 2009

Samlet netto ordreinngang 3. kvartal 2009:
BWG Homes ASA: NOK 654,0 millioner, opp 23,2 prosent, Segment Norge: NOK 360,8 millioner, opp 45,3 prosent, Segment Sverige: NOK 293,2 millioner, opp 3,8 prosent.

Samlet netto ordreinngang per september 2009:
BWG Homes ASA: NOK 2 191,7 millioner, opp 3,3 prosent, Segment Norge: NOK 1 219,1 millioner, opp 17,3 prosent, Segment Sverige: NOK 972,6 millioner, ned 10,2 prosent.

Se også oversikt per måned på http://www.bwghomes.no/no/Investor-Relations/Finansiell-info/Ordreinngang/ og vedlagte grafiske oversikt "Ordreinngang per måned" fra 2006 til dato.

Konsernsjef Lars Nilsen, tel: +47 23 24 60 00,
Finansdirektør Arnt Eriksen, tel: +47 23 24 60 37, +47 922 14 625.

BWG Homes utvikler, selger og bygger boliger i Norden. Konsernet eier merkevarene Block Watne og Hetlandhus i Norge, Myresjöhus og SmålandsVillan i Sverige. BWG Homes leverer årlig over 2 000 nye boliger gjennom egne boligprosjekter og til kunder med egen tomt. BWG Homes har 850 ansatte. Omsetning i 2008 var på 3,2 milliarder kroner.