Presentasjon av regnskap for 3. kvartal 2007

(Oslo 24. oktober 2007) BWG Homes inviterer til presentasjon av regnskap for 3. kvartal 2007 tirsdag 6. november kl 11:00. Presentasjonen holdes i møterom Aker, Vika Atrium Konferansesenter, Munkedamsveien 45.

Presentasjonen kan også følges direkte (webcast) på www.bwghomes.no , Investor.

Om BWG Homes
BWG Homes ASA utvikler, selger og bygger boliger i Norden. Konsernet omfatter i dag merkevarene Block Watne i Norge, Myresjöhus og SmålandsVillan i Sverige. BWG Homes selger og bygger boliger gjennom egne boligprosjekter og for kunder med egen tomt. Som en ledende boligbygger i sine markeder, leveres det årlig mer enn 2 500 nye boliger. BWG Homes har 1 275 ansatte. Pro forma omsetning i 2006 var på vel 3 milliarder kroner.

BWG Homes ASA er notert på Oslo Børs under symbolet BWG. For mer informasjon se www.bwghomes.no .