”Arty-chic” mote fra House of Dagmar på shoppingsiden for designervaremerker

Akkurat nå har du mulighet til å kjøpe utvalgte modeller fra House of Dagmar til 50 prosent lavere enn ordinær butikkpris. Det er shoppingsiden Campadre som har valgt ut trendige kjoler, topper og strømpebukser i herlige materialekombinasjoner. Plaggene er til salgs i fem dager.

Det svenske designermerket House of Dagmars kolleksjoner beskrives best som ”arty chic”. Plaggene utmerker seg i kombinasjonen av høy kvalitet, trendfølelse og sensualitet. Kolleksjonene forener glamour og skredderi med de aller fineste materialene. Den feminine, skjulte sexyheten og sensualiteten tilfører en fascinerende mystikk til Dagmar-plaggene. I den nærmeste uka finnes utvalgte plagg fra House of Dagsmars kolleksjoner hos Campadre til 50 prosent under ordinære priser. Shoppingtilbudene på Campadre er kun tilgjengelig for medlemmer. Det er det europeiske shoppingkonseptet ”private shopping clubs” som nå også har kommet til Norge. Som medlem kan du oppnå unike kupp på ettertraktede varemerker innenfor mote og livsstil. Antall medlemskap er begrenset. Besøk Campadre på www.campadre.no. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.no/press/press-photos/