Barneklær for intill 70 prosent under butikkpris på shoppingsiden for medlemmer

Tidsbegrensede kampanjer kun for medlemmer - det er konseptet som de seneste månedene har gjort suksess i Skandinavia. På shoppingsamfunnet Campadre.no kan du handle ettertraktede varemerker til priser langt under butikkenes. Akkurat nå finner du barneklær fra flere ulike merker.

Hver dag starter nye kampanjer på shoppingsamfunnet. Aktuelt akkurat nå er det svenske barneklesmerket The Brand. Det er en kombinasjon av mote, rock n´ roll og lek som fremmer den spesielle karakteren hos disse plaggene. — Barneklær har vi lagt merke til er populært på Campadre. Mange av produktene forsvinner med en gang. Dette er en måte å gi våre medlemmer tilgang til merker som man ellers kan ha vanskelig med å få tak i eller synes er for dyre, sier Krister Mossberg, administrerende direktør og grunnlegger av Campadre. Ukas kampanjer inneholder også barneklesmerker som Cheeky Monkey og Gangstar som begge lager økologiske klær for barn. Medlemskapet hos Campadre er gratis og som medlem forbinder man seg ikke til å kjøpe noe. Besøk Campadre på www.campadre.no. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.no/press/press-photos/

Om oss

Campadre ble etablert i november 2008 og er Skandinavias første og største medlemsbaserte kampanjenettsted, med over 130 000 medlemmer. Siden juni 2009 tilbyr Campadre klær, tilbehør, hjeminnredning med mer fra eksklusive varemerker opptil 70 % under ordinære butikkpriser i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Varene selges gjennom tidsbegrensede kampanjer og kun til medlemmer. Medlemskapet er gratis, men antall medlemmer er begrenset.