Campadre første nettbutikk som selger Moncler på nettet

I et eksklusivt miljø på nettet, åpen kun for medlemmer, så tar klesmerket Moncler nå steget ut på Internett. Ingen skandinavisk nettbutikk har tidligere hatt mulighet til å tilby klær fra dette unike tradisjonsrike franske skimerket. Shoppingsamfunnet Campadre blir først til å tilby skandinaviske kvinner Moncler på nettet.

Glinsende jakker med retro-følelse er signaturen til det franske skimerket Moncler. Ytterplagget sees like ofte i gatene i byen som i skibakken. Inntil nå har Moncler kun solgt sine klær i butikken, men starter nå en kampanje på shoppingsamfunnet Campadre med salg til og med på internett. Det er et utvalg av Monclers litt tynne jakker som i løpet av få dager kan kjøpes – til 40 prosent under ordinære butikkpriser. Kampanjene på Campadre er imidlertid kun åpne for medlemmer ettersom Campadre er et lukket shoppingsamfunn. – Vi er veldig stolte av å kunne tilby Moncler til våre medlemmer som første skandinaviske nettbutikk. Uansett hvor i landet man bor kan du nå gjennom oss få tak i de ettertraktede jakkene, sier Krister Mossberg, adm. for Campadre. For å få tak i jakkene må man være rask- kampanjene på Campadre holder kun på i et par dager. Konseptet med tidsbegrensede kampanjer kun for medlemmer kommer opprinnelig fra Frankrike, men har nå bitt en suksess i Skandinavia. Campadre har siden begynnelsen på dette året fått over 180 000 medlemmer. Besøk Campadre på www.campadre.com. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.com/press/press-photos/