Golfmote på Campadre.com

Vakre og funksjonelle plass fra Hahnenkamm, perfekte for golfspillere. Akkurat nå til 50 prosent under ordinær pris på shopping samfunnet Campadre.

Hahnenkamm er et svensk golf- og skimerke som har kledd profesjonelle golfere siden 1990, da den første golfkolleksjonen ble utgitt. I dag selges Hahnenkamm blant annet på NK i Stockholm og på utvalgt golfbutikker. I løpet av et par dager selges golfklærne til og med på Campadre.com. Klærne selges på shoppingsiden til 50 prosent under ordinære priser. I kampanjen inngår blant annet jakker, bukser og gensere. Klærne selges på campadre.com fra onsdag 9. september. Shoppingsiden Campadre er Norges første medlemsbaserte kampanjeside. Siden juni 2009 tilbyr Campadre klær, tilbehør, hjemmeinnredning og mer fra ettertraktede varemerker opp til 70 prosent under ordinære butikkpriser. Varene selges via tidsbegrensede kampanjer og kun til medlemmer. Derfor kan prisene holdes veldig lave. Medlemskapet er gratis, men antall medlemskap er begrenset. Besøk Campadre på www.campadre.com. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.com/press/press-photos/

Om oss

Campadre ble etablert i november 2008 og er Skandinavias første og største medlemsbaserte kampanjenettsted, med over 130 000 medlemmer. Siden juni 2009 tilbyr Campadre klær, tilbehør, hjeminnredning med mer fra eksklusive varemerker opptil 70 % under ordinære butikkpriser i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Varene selges gjennom tidsbegrensede kampanjer og kun til medlemmer. Medlemskapet er gratis, men antall medlemmer er begrenset.