Kjendisberømte UGG Australia på Campadre.com

På torsdag den 4. juli kl 12.00 åpner en kampanje med sko fra UGG Australia på Campadre. Utvalgte sko, tøfler og boots fra Hollywood-kjendisenes favorittmerke finner du her til 70 prosent under ordinære priser. For å ta del i kampanjen bør du kjappe deg – kampanjene på Campadre pågår kun et par dager.

Tidsbegrensede kampanjer kun for medlemmer - det er konseptet som siden februar dette året har gjort suksess i Skandinavia. I løpet av få dager er det nå Hollywood-kjendisenes favorittmerke UGG Australia som tilbys til priser langt under de ordinære. Historien bak UGG Australia høres ut som et eventyr. Fra en liten, ydmyk start blant Californiske surfere til global fremgang og oppmerksomhet. Deres sko finnes i dag på Hollywood-kjendisenes føtter og tre modeller har blitt valgt til "Oprah's Favorite Things" av Oprah Winfrey. – UGG’s står for en helt ny kategori sko. I løpet av flere år har vi fått se flere og flere Hollywood-kjendiser med dem. Ben Affleck, Jennifer Aniston, Eva Longoria, Gwen Stefani... Listen er uendelig, sier Krister Mossberg, administrerende direktør for Campadre. For å ta del i kampanjen må du være medlem på siden, ettersom Campadre er en medlemsbasert side. Medlemskapet er kostnadsfritt og innebærer ingen forpliktelser. I løpet av uka starter til og med kampanjer fra blant annet Hope, Puma Alexander McQueen. Besøk Campadre på www.campadre.com. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.com/press/press-photos/ Mer om UGG Australias reise fra stranda til toppen på http://www.uggaustralia.com/se/index.aspx

Om oss

Campadre ble etablert i november 2008 og er Skandinavias første og største medlemsbaserte kampanjenettsted, med over 130 000 medlemmer. Siden juni 2009 tilbyr Campadre klær, tilbehør, hjeminnredning med mer fra eksklusive varemerker opptil 70 % under ordinære butikkpriser i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Varene selges gjennom tidsbegrensede kampanjer og kun til medlemmer. Medlemskapet er gratis, men antall medlemmer er begrenset.