Luksus reiser og underholdning selges sammen med merkeklær i et nytt shopping-konsept

Nå kan du handle et par merkejeans samtidig som du booker en luksushelg på 5-stjernershotell. Det blir mulig når shopping-samfunnet Campadre.com nå utover klær, tilbehør og innredning til og med begynner å selge reiser, hotellovernattinger og fornøyelsesbilletter.

Tidsbegrensede kampanjer kun for medlemmer - det er konseptet som siden juni i år har skapt suksess i Skandinavia. Nå tilbyr shoppingsiden Campadre sine 200 000 medlemmer til og med å booke en luksusreise eller -opplevelse via siden. De unike tilbudene fra ettertraktede reise- og fornøyelsesarrangører kommer, akkurat som de eksklusive varemerkene innen klær, tilbehør og design som finnes tilgjengelig i dag, til å tilbys til fordelsaktige priser via kampanjer som kun er åpne i løpet av få dager. Sheraton Hotell er en av de samarbeidspartnerne som kommer til å finnes i kampanje hvor luksuriøse dobbeltrom tilbys til fordelsaktige priser. — Vi ser Campadre som en bra kanal for å nå ut til nye kunder. Konseptet er spennende og det passer oss utmerket. Det har dessuten allerede vist seg svært fremgangsrikt på andre markeder og vi ser frem til samme resultat til og med her”, sier Anna Karin Werner, Salgssjef på Sheraton Stockholm. Utover Sheraton Hotel kommer Campadre innen kort tid til å tilby kampanjer med blant annet Globe Arenas, Hooks herrgård, Gr8 Experience, Kosta Boda glasshotell og Dalecarlia i Tällberg. Tilbudet er kun åpent for medlemmer på Campadre.com. Medlemskapet er gratis, men antall medlemskap er begrenset. — Campadre har i løpet av året utført et antall salg av reiser samt opplevelser og kommer nå til å satse fullt ut. Målet er at vi i 2010 skal kunne tilby reiser og starte minst en kampanje hver dag, med reiser og opplevelser som ikke bare er begrenset til Norden, sier Krister Mossberg, administrerende direktør og grunnlegger av Campadre. Besøk Campadre på www.campadre.no/home/. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.no/press/press-photos/ For å få mer informasjon og for pressepålogging, vennligst kontat: Krister Mossberg, CEO Campadre Tlf.: +46 (0) 709-51 57 51, e-post: krister@campadre.com Emilie Thorsén, presseansvarlig i Campadre Tlf.: +46 (0) 709-51 57 56, e-post: emilie@campadre.com Campadre ble etablert i november 2008 og er Skandinavias første og største medlemsbaserte kampanjenettsted, med over 200 000 medlemmer. Siden juni 2009 tilbyr Campadre klær, tilbehør, hjeminnredning med mer fra eksklusive varemerker opptil 70 % under ordinære butikkpriser i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Varene selges gjennom tidsbegrensede kampanjer og kun til medlemmer. Medlemskapet er gratis, men antall medlemmer er begrenset.