Luksusparfymer på nettet - til unike priser

Lenge igjen til neste ferietur? Nå kan du hoppe over taxfreen og klikke hjem din favorittparfyme på nettet i stedet. Akkurat nå finner du luksusparfymer for både jenter og gutter til unike medlemspriser på shoppingsamfunnet Campadre.

I løpet av uka starter kampanjer med populære dufter fra Burberry og Carolina Herrera med opp til 40% på Campadre.no. Shoppingsiden er Skandinavias første ”Private shopping club”. Det europeiske konseptet med tidsbegrensede kampanjer kun for medlemmer har siden forrige år vokst seg stort i Skandinavia. Det er gratis å være medlem, men antall medlemskap er begrenset for å beholde eksklusiviteten. Besøk Campadre på www.campadre.no. For pressbilder, klikk inn på http://www.campadre.no/press/press-photos/

Om oss

Campadre ble etablert i november 2008 og er Skandinavias første og største medlemsbaserte kampanjenettsted, med over 130 000 medlemmer. Siden juni 2009 tilbyr Campadre klær, tilbehør, hjeminnredning med mer fra eksklusive varemerker opptil 70 % under ordinære butikkpriser i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Varene selges gjennom tidsbegrensede kampanjer og kun til medlemmer. Medlemskapet er gratis, men antall medlemmer er begrenset.